június 18, 2021

Muzsikát a népnek!



 


Hellóbelló!

Mint ahogy az az új, csilivili, sziperszuper { folyamatban } fül alatt látható, dolgozok párnéhány projekten (bár most éppen az a szakasz van, amikor csak azt hiszem, hogy dolgozok rajtuk, de amúgy nem), de eszembe ötlött, hogy miért ne készítenék egy bejegyzést a zenei listáimról addig is. Mert olyanok is vannak ám. Nekem meg hiányoznak az “egyéb” jellegű posztok, amik sosem voltak igazán.

Szóval. Raistlin után szabadon (csak kevésbé makulátlan zenei ízléssel), íme pár lejátszási lista, amit szeretettel ajánlok figyelmetekbe. (~ ̄▽ ̄)~


* A listák az 8tracks-en alapulnak, a címekre kattintva arra az oldalra kalauzolnak. Az igényes hallgatási minőség fenntartása érdekében erősen javallott egy VPN-t eszközölni hallgatáskor, és becsapni minden erre hivatott forrást, hogy te most éppen nagyban Amerikában vagy. (Na most na, ha már tradicionális módon nem lehet utazni...) Az Operában egyébként van beépítve VPN.

** Azért bedobtam Spotify elérhetőségeket is, mert cuki vagyok (✿◡‿◡)
De azok hosszabb, bővebb, szortírozatlan listák (az első kivételével). Én figyelmeztettelek.

*** Ez a poszt hemzseg a linkekben, különböző beágyazott elemekben, vagy nyolcezer képben – bocsi, ha lassan tölt be.


. . .



Egy jócskán megkönnyezős lista az egyetlen James Buchanan Barnes életútjáról: barát, katona, szerető, hős.

[ és ez { itten } a spotify lista ]


1 Charlie Boy The Lumineers




2 Lose Your Soul Dead Man’s Bones






3 In The Army Now Status Quo






4 Oh Death Noah Gundersen




5 Soldier On The Temper Trap






6 Winter Ghosts Jesse Marchant






7 My Body Is A Cage Arcade Fire






8 Hollow Cloudeater




9 Echo Jason Walker




10 “Who The Hell Is Bucky?” / “Ki a halál az a Bucky?”


11 Neptune Sleeping At Last






12 f.r.i.e.n.d.s Keaton Henson





13 Kitchen Door Wolf Larsen




14 History Book Dry The River




15 Sleep Copeland





. . .




Egy Natasha Romanova inspirálta, többnyire orosz nyelvű lista, ‘függetlenül’ is hallgatható, ha éppen badass-kickass, tragikus sorsú bérgyilkos-kémnő hangulatban vagy.

[ s nosza { hopp } a spotify lista ]


she learned what hell felt like / over and over again. 

a whole decade later / she escaped from that hell 

but the haunted memories / served to torture just as well.


újra és újra megtapasztalta, milyen érzés a pokol.

egy teljes évtizeddel később megszabadult onnan,

de a kínzó emlékek kísértették tovább.



1 Тили Тили Бом James Smith



2 I’ll Let It Burn Kanaya



3 Считалочка Polnalyubvi



4 Feral Love Chelsea Wolfe



5 Eyes On Fire Blue Foundation




6 Wolf Tailor



7 Game Of Survival Ruelle



8 Cмерти больше нет IC3PEAK



9 Mарш IC3PEAK



10 это ли счастье? Monika Kruk cover

(vagyis ez van az 8tracks listámon, de YT-on már nem találom, úgyhogy egy másik covert linkeltem) ((az alábbi Spotify track az eredeti verzió, amit bár imádok, erre a listára jobban illett a női hang))





11 Bang Bang 2Cellos ft. Sky Ferreira




12 All The King’s Horses Karmina



13 Hас не догонят t.A.T.u. (unreleased video)

(a Spotify track megint csak az eredeti, de ezt túl erősnek találtam ehhez a listához, úgyhogy felkutattam az internet orosz bugyrait, hogy megtaláljam a YT-ról linkelt verziót)



14 Katyusha Megaraptor



. . .



egy lista mindennek, amit gyűlölök a ‘nagy képben.’

egy lista minden alkalomnak, amikor a pénz több figyelmet kap, mint az embertársaink.

egy lista a kapzsiságnak, az igazságtalanságnak, az értelmetlen utálatnak, az egyenlőtlenségnek.

egy lista a világnak és az összes ember által teremtett problémájának.


A legütősebb, legpofonvágóbb dalok a témában (véleményem szerint). Sőt, visszakézből fogod kapni, ha tényleg figyelsz rájuk, és hagyod, hogy tábort verjenek a fejedben.

Őszintén nem tudom, hogy megéri-e hagyni. Viszont, mégis, teljes szívemből imádom és ajánlom ezeket a számokat. Szemnyitónak vagy hergelésként ‒ talán csupán dalként ‒, egyaránt hatásosak.


[ és { íme } át a bővebb spotify listára ]



1 Money Pink Floyd




2 Bad Karma Axel Thesleff



3 Dirty Money Weathers




4 Jailhouse Blues Smokey Joe & The Kid (ft. Blake Worrell)



5 blood // water (acoustic) grandson

(tényleg nagyon próbáltam türtőztetni magam, hogy ne fordítsam le az egészet!)




6 Mad World Pentatonix



7 Silver And Dust Dishonored 2




8 Everybody Knows Somebody Amanda Palmer




9 это ли счастье? Rauf & Faik




10 Dirhamz Delara




11 Before You Snap Yonderboi



12 To Be Human Marina





13 The Seed Aurora




14 Hora Oi Va Voi

(fordítás Raistlin nyomán)




15 Pa Pa Power Dead Man’s Bones




Ez a két szám pedig bár nem került fel az 8tracks listára, mert már így is elég hosszú lett, azért szeretném még itt kiemelni:


16 WWIII grandson





17 epiphany Taylor Swift




. . .


Úristen, hát szia, te!
Áldott legyen a lelked Neked, ki merészen legörgettél idáig!

Ezért most megajándékozlak egy verssel:)






**** Semmilyen úton-módon nem állítom, hogy tudok verset fordítani,
de azért megtettem minden tőlem telhetőt :)


4 megjegyzés:

  1. Ez most jól jött, mostanában nem akadt új szám, amit hallgassak :( és rengeteg volt, amit nem ismerek, sőt én még szerintem orosz zenét sem nagyon hallgattam, úgyhogy belépek az új világ kapuján, és ma amíg főzök, lejátszom őket :D

    Amúgy nem tudom miért, de rohadtul tetszik az elrendezés, hogy valakihez kötöd, majd spotify lejátszás és alatta pedig képként a fordítás (más kérdés, hogy mobilról sajnos mobil nézetben nem jól látszik, de hát azért van az Internetes nézet :D )

    Ránéztem a folyamatban lévő írásaidra, és így... ah, misztikusan semmit sem árulsz el, mi ez már? xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy én mennyire szeretem a kommentjeidet <3
      Örülök, hogy hozzájárulhatok a főzés közbeni jó (?) hangulathoz :D Meg az új-világ-megismeréshez.
      Dalokból sosem fogyok ki (és nullhuszonnégy megy nálam valami), úgyhogy bármikor szívesen kisegítelek :3

      Uu, köszönöm!! Amúgy a kép csak azért jött be a képbe (badumm-tss), mert a blogger kis béndzsa, és nem tudja feldolgozni a két oszlopos elrendezést. Viszont sajnos képként meg nem túl jó a felbontása:/ Na meg igen, ez teljesen gépen nézendő poszt lett úgy mindent egybevetve. De talán mindez belefér a “járulékos veszteség” kategóriába...
      Egyébként meg régen utáltam dalokat fordítani, mert valahogy bénán hangzottak, de most különösen élveztem. Heh...

      És heh, van valami perverz kötődésem a misztikussághoz. De ígérem, nem lesz több ilyen (...vagy, ühm, nem sok ilyen lesz?), csak ennek az egynek tényleg meg akarom őrizni az inkognitóját egy darabig. Remélem a körülötte lébecoló misztikus köd fokozza az érdeklődést... :D

      Törlés
    2. Bloggernek sok hibája, próbáltad kódolással? (itt)
      Gépről nézve viszont teljesen jó :D úgyhogy emiatt ne aggódj. Jöhet majd még ilyen poszt néhanapján.
      Én sem szerettem, most meg még nem igen próbálkoztam vele :D

      Így is, úgy is várom, csak ez a misztikusság olyan hogy nesze neked, fogd meg jól :D persze, nem lehet lelőni, hogy mégis miről fog szólni teljesen.

      Törlés
    3. Basszus, miért nem gondoltam kódra x.X Már így is egy fél évtizedet elszöszmötöltem ezzel a poszttal, de azért ránézek, mert a tökéletességre való törekvésem úgyse fogja engedni, hogy annyiban hagyjam :'D
      Azért örülök, hogy gépen elviselhető addig is, vagy ha esetleg így maradna.

      Bocsi :// Ez most tényleg egy rendkívüli eset, hogy egyáltalán semmit nem osztok meg róla.

      Törlés

Gondolatok? Kritikák? Kérdések?
Kíváncsi vagyok a véleményedre! Ha szeretnéd megosztani, ne habozz. °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°