január 05, 2016

Wow, még egy díj O.o



Sziasztok, gyönyörkék!
Képzeljétek, kaptam még egy díjat. :D
Azt mondják, ahogy kezdődik az új év, olyan lesz az egész év – meg kell mondjam, annak nagyon örülnék! Érkezett pár csereajánlat, és már így év elején két díj is, két komment is. És hihetetlenül boldog vagyok ezek miatt! :)
Szeretném megköszönni ezt a díjat a családomnak és a barátaimnak, mert mindig mellettem álltak, a kutyámnak, mert ő meg mindig rajtam állt… Ja, várjatok, ez nem az a beszéd… :D
Szeretném megköszönni a Dorothy Blog Awardot Chestia H. Stilsonnak, a Beépített második című blog írójának. (Köszönöm!) 
És most hajrá.



Tennivalók:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a te blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek kell a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog a Beépített másodikról és Chestia H. Stilsonról:
1.    A blognak eddig 7 feliratkozója van.
2.    A kedves bloggerina nyitottnak és aranyosnak tűnik.
3.    Megadta 4 elérhetőségét is.
4.    Jelenleg 5 díj szerepel a „Díjak” menüpontban.
5.    7 fejezet van kész a 10-ből, amit az első szakaszra (?) tervez.
6.    Szeptember végén nyitott meg a blog a jobboldali modul alapján, azonban…
7.    …az első fejezet október 30-án került ki…
8.    … „00. – Minden elkezdődik” címmel.
9.    Erre két megjegyzés érkezett.
10.    Ebből a kezdőfejezetből ismerhetjük meg az alapfelállást Marusya és egy fiú között (elmondásból).
11.    5 főszereplő van…
12.    …és 9 mellékszereplő, ha jól számoltam.

12 dolog az én blogomról és magamról:
(Az önteltség messze áll tőlem, de valamiért szeretek ilyen tényeket írogatni én-vonatkozású dolgokról.)
1.    Nem tetszik a blog címe, de nem akarom már megváltoztatni. Egyébként sem vagyok jó címadásban – láttátok már a történeteim címeit?! :D
2.    Több kedvenc íróm is van, akiket magam mellé képzelhetek motiváló erőként: John Green (all-time favorite könyvem tőle a Paper Towns, amit volt szerencsém eredetiben elolvasni), Meg Cabot (valószínűleg a Mediátor könyvsorozatot imádom tőle legjobban), Raistlin (sajnos nem tudok kedvencet választani tőle, mert minden írását nyálcsorgatva olvasom). Kedvenc könyveim még: Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem, Kiera Cass: Párválasztó trilógia, Anna Woltz: 100 óra sötétség (mert nekem írták :D), Kerstin Gier: Időtlen szerelem trilógia, és Jodi Picoult: Gyere haza.
3.    Mivel sok homoszexuális témával foglalkozok az interneten, sajnos akarva-akaratlanul beleütközök néha az utálkozókba, angolul és magyarul is. Gondoltam, egy blog indításával enyhülhetne ez a szörnyű helyzet legalább Magyarországon (mivel az angol írási képességeimben nem vagyok még olyan biztos – mindenesetre újra felvetem az ötletet, hogy mi lenne, ha írnék valamit angolul? Szeretnétek elolvasni? Tudtok javasolni valamit?). Ha már egy embert is meggyőztem, hogy a homofóbia sokkal rosszabb, mint a homoszexualitás (vagy más LMBTQ+ vonzatú identitás), akkor boldog vagyok.
4.    Nem én készítettem a blog design-ját, de elég rózsaszín és élénk lett – bár nem szimpatizálok sem a rózsaszín, sem az élénk színekkel. Egy ideje tervben van egy színcsere, legalább, mert amúgy minden tetszik, csak a színösszeállítás nem. (Sajnos egyre csak húzódik a változás, és nem az én hibámból kifolyólag.)
5.  Kedvencem az eddig megírt történeteim közül a My Beloved Stripper Girl (Hőn szeretett rúdtáncosom).
6.    Eddig 5 történetem van fent…
7.    …ebből 3 több részes.
8.    Összesen 10 közzétett bejegyzésem van…
9.    …de a fejemben olyan sok ötlet lakozik, hogy talán meg sem fogom tudni valósítani mindet.
10.    Pár héten belül tervezek két újabb modult pakolni a többi közé, és szerintem ezek közül csak az egyik fog titeket érdekelni (már ha érdekel… majd meglátjuk).
11.    Jelenleg 6 feliratkozója van a blogomnak.
12.    És… nem tudom, mit írjak még. Van egy felirat a falamon, éppen azt lesem most, amíg gondolkodok: „If you believe in yourself, anything is possible.” Magyarul: „Ha hiszel magadban, bármi lehetséges.” Talán klisés, de szerintem igaz. Ez megteszi?
+1. A fejezeteket Wordben írom meg, és mindig egy letöltött betűtípussal (Adobe Garamond Pro), amit imádok.

A válaszaim a 12 kérdésre:
1.    Ki/mi inspirál?
Úgy általában az álmaim inspirálnak arra, hogy menjek előre, erre pedig Anyu és a Legjobb Barátnőm bátorít. Az íráshoz a fentebb felsorolt írók hozzák meg a kedvem :)
2.    Mi tetszik a blogomon?
A design abszolút!
3.    Szerinted bővülni fog majd a szereplők listája?
Szerintem mindenképp. Nem mindenképp a főszereplők listája, de mellékszereplők biztos kerülnek majd még be a képbe.
4.    Mit változtatnál meg a blogomon?
Ezt a csúnya narancssárga hátteret (és így a fejlécből is ki kéne szedni). Bocsi, ez csak az én véleményem. Lehet, hogy neked tetszik. Végtére is ki vagyok én, hogy ítélkezzek? :)
5.    Ócsárolta már valaha valaki is a munkáidat?
Még soha, de véleményem szerint az ócsárlás nem is vezet jóhoz. Megsebzed a másikat, de annyiban hagyod, és nem segítesz neki. Ne ócsárolj – mondj építő kritikát, természetesen szépen és kíméletesen megfogalmazva.
6.    Mit tennél, ha találkoznál velem élőben? :3
Hát, nem ismerlek, úgyhogy elsétálnék melletted… De ha tudnám, hogy ez konkrétan te vagy, köszönnék, és megpróbálnék haverkodni. :D
7.    Ki a kedvenc bloggered?
Fuh. Van egy pár – Raistlin mindenképp a {b l o o d y r o m a n t i c}-jával, de azon kívül van még egy pár, és nem szeretném felsorolni őket, mert akkor biztos kihagyok valakit, és sértődés lesz a vége :/
8.    Kire/mire gondoltál, amikor közzétetted az első bejegyzést a blogodon?
Valószínűleg egy szendvicsre vagy pizzára… Jaj, de éhes vagyok! Valójában fogalmam sincs, úgyhogy ezt passzolom.
9.    Miért éppen azt a címet választottad a blogodnak, ami most van?
Ez ugrott be abba az ostoba buksimba.
10.    Büszke vagy az eddigi irományaidra?
A legtöbbre igen.
11.    Számodra fontos a szereplők pontos kidolgozása?
Hát… nem az erősségem. Bár mások történeteinél, könyveknél sem figyelek erre annyira. Talán mert a valós emberek sincsenek mindig pontosan kidolgozva.
12.    Megbántad már valaha is, hogy belefogtál a blogodba?
Soha.

Az én 12 kérdésem:
1.    Életed hány százalékát teszi ki az írás körülbelül?
2.    Mit szeretsz az írásban?
3.    Milyen nyelve(ke)t tanulsz? Szereted tanulni (őket)? Milyen nyelvet szeretnél még megtanulni?
4.    Milyen zenéket szeretsz hallgatni? (Stílus, előadó, bármi alapján.)
5.    Melyik a kedvenc közösségi oldalad?
6.    Tervezted mostanában frissíteni a blogod? (Bármi újat hozzáadni: egy új modult, új fejlécet, új részt, új designt?)
7.    Mit gondolsz a blogomról? (Kérlek, ne a külsejéről – hamarosan el fog tűnni ez a habos-babos kinézet.)
8.    Melyik történet a kedvenced, ha beleolvasgattál? Ha nem, melyik néz ki a legszimpatikusabbnak?
9.    Kiknek ajánlanád a blogomat?
10.    Milyen tevékenység nyugtat meg téged a leginkább?
11.    Melyik ünnep a kedvenced?
12.    Mi a kedvenc könyved, ha van ilyen? Ha nincs, mi a kedvenc filmed?

Sajnos nincs 12 jelöltem, csak 2:
Pattie Álomkép - Párválasztó ff.
Vicky T. Saving Mr. Pewds

7 megjegyzés:

  1. Drága CrazyTiny! ^^
    Hatalmas megtiszteltetés, hogy máris kaphatok tőled egy díjat! ^^ Ha nem gond, a prológus után fogom csak kitenni, de nagyon szépen köszönöm!
    Most épp egy novellaversenyre dolgozom, de mikor készen leszek, nekiesek a prológusnak és a díjnak, szóval izgalmas hónap lesz ;)
    Brofist mah Bro,
    Vicky T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy gondoltam, hogy csak utána tedd ki :D
      Bár már az alapötlet is megér egy hatalmas lájkot. És tudod, a jó ötleteket biztatni kell, hogy naggyá és erőssé nőjenek. :)
      Szóval, nagyon szívesen és szívből!

      Törlés
  2. Drága Crazy Tiny!
    Köszönöm, hogy ilyen gyorsan kitöltötted a díjat!
    A csere mehet, itt válaszolok, mert legyen minden egy helyen! További sok sikert a blogodhoz! ☺
    Ölel,
    Chestia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Chestia H. Stilson!
      Volt egy kis időm, úgyhogy gondoltam, megcsinálom :)
      Rendben, kitettelek.
      Még egyszer köszönöm a díjat!
      Puszi,
      Crazy Tiny

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondoltál^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :)
      Gondoltam, biztatlak egy kicsit. Ígéretesnek tűnik a blogod!

      Törlés
    2. Szia!
      Amikor rákattintok a blogod címére, azt írja, hogy csak meghívott felhasználók olvashatják. Mi történt? :(

      Törlés

Gondolatok? Kritikák? Kérdések?
Kíváncsi vagyok a véleményedre! Ha szeretnéd megosztani, ne habozz. °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°